Trött..

Men kan inte somna.. Blää va ja inte gillar de här längre.. Behöva vakna ständigt på nätterna o sen inte kunna somna om på över en timma eller två! Ledsamt. Sen när jag vaknar är jag ju hungrig o kan inte somna på grund av de heller.. Så toalett besök och kylen är ett måste! Nu hoppas jag bara på att somna NÅN GÅNG :)

Fyra dagar till beräknad födelse nu ! Och ännu inga teckan på att han vill komma ut.. Vet inte ens om den där omtalade slemproppen gått?! Eller om den kommer göra de.. Blir säkert igång satt.. Men hoppas inte så blir fallet!

Roligt med responsen från mitt förra inlägg! Tack för alla vänliga kommentarer och de finns inget eller ingen som kan hindra mej från att lägga ut dessa omtalade "naken kort". Jag tvingar ju ingen att kolla på dom. Helt självförvållat! Tycker de bara är kul att vissa inget annat har att prata om än just mej. Att ja kan vara ett så "hett" samtals ämne ser jag mer som en komplimang :)

Wiit gick fort att sälja.. Så tyvärr ellinor!

Lite senare idag ska ja allt ta och berätta vad jag o älskling gjorde i torsdags.. Kan säga att framtiden bjuder på många bra grejer! Bebis livet börjar o allt som hör där till, flytta står högt på listan och fler barn vill vi ju ha! (trodde aldrig jag skulle säga de om man blickar tillbaka på min graviditet MEN det vill jag)

Jag och älskling har årsdag den 12e februari! Helt sjukt ju. Känns som om vi varit tillsammans en hel evighet nu ju! Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0