Shopping.

Va ju som sagt i skövde idag ! Sprang in på Åhlens medans sara ändå
skulle förbi systemet inne på commerse innan ho börja jobba.
Två flugor i en smäll så att säga. Köpte tre nya tshirts till Alfons, blir han snygger :)

Här är dom.


Och till Wildes vagn blev de en zebra :)



Och sist men inte minst har första napparna till pytteliten köpts in.
Retro nappar o dom är ju så jäkla söta !! Tre silikon nappar och tre
nappar i latex för att försäkra sej.. Inte alltid dom gillar den ena sorten
har ja hört. Så lika bra o gardera sej :) Därav dubbletter..



Och den ja håller i är av silikon, lite hårdare än latex o sen är latex bruna..


Kommentarer
Postat av: Tilde

Hej. Vilken fin blogg du har. Du skriver så härligt om ert liv och er väntan på lillprinsen. Vill absolut inte vara dryg eller så men bebisprylar är en djungel och det är inte lätt för en "nymamma" att ha koll på alla olika produkter så jag ville bara tipsa dig om MAMs nappar. Om du kikar på dom så är dom lite mer ergonomiskt utformade för små munnar än dom traditionella, och finns ju även i olika storlekar från 0-3 månader osv osv. Båda mina småttingar har föredragit dom iaf fast är ju inte säkert att din lille tycker likadant ;). Återigen, fin blogg och kul att du uppdaterar så ofta. Blir sugen på att skaffa en liten till när jag läser :) Lycka till med allt!

2012-01-25 @ 19:21:51
Postat av: Tilde

Hej. Vilken fin blogg du har. Du skriver så härligt om ert liv och er väntan på lillprinsen. Vill absolut inte vara dryg eller så men bebisprylar är en djungel och det är inte lätt för en "nymamma" att ha koll på alla olika produkter så jag ville bara tipsa dig om MAMs nappar. Om du kikar på dom så är dom lite mer ergonomiskt utformade för små munnar än dom traditionella, och finns ju även i olika storlekar från 0-3 månader osv osv. Båda mina småttingar har föredragit dom iaf fast är ju inte säkert att din lille tycker likadant ;). Återigen, fin blogg och kul att du uppdaterar så ofta. Blir sugen på att skaffa en liten till när jag läser :) Lycka till med allt!

2012-01-25 @ 19:22:38
Postat av: Linda

Hej Tilde ! Tack för dina värmande ord :) Men egentligen.. Hur roligt är de o läsa en blogg som uppdaterar i snitt en gång i veckan?! Hehe. Sen tycker ja att de är kul! Även om kommentarerna är få vet jag att de finns en hel del trogna följeslagare som finner intresse i de ja skriver om mej o mitt liv. Tack för tipset! Men som sagt, vi får se :) min lilla syster som idag är 6 år tog bara den riktigt gamla nappen.. Helt rund, går knappt att få tag i idag, jag tog dom för att ja tyckte dom va så himla fina sen om han gillar dom el inte får vi se då :) De går ju byta! Barn är ju helt underbara! Här blir de en till i framtiden.. De vet ja redan nu innan första kommit ;) taaack !!

2012-01-25 @ 20:37:00
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

U ääälskar de där napparna, provade MAM först men de gillade han INTE. Så det är absolut inget fel på dedär napparna :)

2012-01-25 @ 23:56:22
URL: http://Tviv.blogh.se
Postat av: Linda

Ja där ser man :) Är ju som sagt såå olika va dom gillar o inte!

2012-01-26 @ 04:43:59
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0