Onsdag.

Jaha, då va ännu en kväll kommen ! Sitter i soffan o känner lugnet medans
far o son leker in i de sista på övervåningen :) Ja o affe-bus va hemma sent idag
efter att ha hälsat på Ebbisen en sväng o sen efter det va vi o hälsa på
mamma o Jesper som äntligen kommit hem ifrån spaninen ! hihi. Dom hade haft
det bra ! Bara liiitee avis. Men snart så :)

Ni vet mitt tjöt om att bli rödhårig.. De bomma ja ju totalt idag ! Har INGET tålamod
till att för en längre period se ut som ett skabb i håret.. Usch.. Färgade håret svart ÄNNU
en gång idag men jag känner mej fräsch :) Underbart ! Varför ändra på nått man trivs med?
Jag skulle hemskt gärna vilja bli rödhårig men de är alldeles för mycke jobb o slit för en
som är så mörkhårig som ja. Ialf nu. Slutet av graviditeten och snart början på mamma livet.
Jag kör på nått som funkar en längre period just nu istället för o krångla :)

Sitter o kollar på "våra pinsamma kroppar" vissa grejer är verkligen PINSAMMA ! Usch..


nää vi hörs hörrni ! ännu ingen bebis.. Imorn är det 2 veckor kvar till BF ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0