kärlek ♥

Här blev jag den jag är
Här kommer jag förbli

Här har jag längtat bort
Här har jag känt mig fri

Här har jag blickat framåt
Men ofta tittat ner

Jag är nog inte det du drömmer om
Men jag är det du ser

Jag har blivit vald av andra
Det är min hemlighet

Den ena saknar känsla
Den andra ödmjukhet

Dom hade nåt gemensamt
Jag blundade för det

Jag har alltid hållit hårt
om dom jag inte orkat med.



Melissa Horn har dom mest fantastiska texterna o jag har sagt det förut.
Början på just denna låten, innan jag kände dej, stämmer så himla bra.
Jag har försökt vidga mina vyer tidigare i livet, bytt kommun o försökt med
något helt annat. Men slutade där jag en gång började..
Med min första stor kärlek♥


Du låter mej vara den jag vill vara utan konstigheter. Det är kärlek för mej. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0