I wasn't born to follow

Eftermiddagen idag avslutades med bowling med Alfons, sen efter det
blev det kvällsmat på Pizzerian och sist fika hos mamsen :) Pratat lite om
att åka till Spanien i sommar/höst. Jag har inget emot om de blir i sommar.
Den lille följer ju med oavsett och sen resten av familjen troligtvis !
Ser vi verkligen fram emot :) Lite semester från vardagen skadar ju aldrig !

O sen har Alfons spelat idag.. OJ OJ.. Lite glad kille som fått sitt efterlängtade
spel att spela på ! (spelat det både hos bror min och hos tim sen innan)
Men kan nu spela detta hemma ! Kan ju inte bli bättre :) Jag själv är en aning
emot de här me tv spel över lag o skulle de in ett nytt skulle också ett gammalt ut..
De står ju bara i slut ändan ändå annars och så blev de ! Bara dumt o samla på
sej massa grejer i onödan. Men spelet är ju för alfons skull, de är ju han som tycker
det är roligt annars kan de ju kvitta !

Väntar på att pappsen skall få liten att somna på övervåningen.. För sen blir de myspys!
Ligger och inväntar att den nybörjade serien ska börja som ja nämt tidigare..
ÄKTA MÄNNISKOR ! Går nu kl. 21 på ettan :)

På tal om nått helt annat.. Jag är ju svullen över lag pågrund av graviditeten, fötter, händer,
ben, ansiktet you name it ! MEN MIN ÖVERLÄPP?! Den har faan blivit dubbelt så tjock..
Irriterande då jag har en piercing mitt i överläppen som va FÖR STOR innan (tack o lov)
men som nu passar precis vilket leder till att om läppen svullnar ytterligare kommer den 
bli irriterad o göra ont när den blir "för liten" o sen kan ja inte skruva ut den om de skulle
behövas då jag inte "får tag" i nån ände.. SÅ vi får väl se hur de slutar.. Kom nuuu Wilde ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har läst att innan förlossningen eller något är på gäng kan man få ovanligt svullna läppar och rosiga kinder ;) kanske är ett tecken att något sker snart ;)

2012-01-29 @ 22:09:48
URL: http://mammatilljuni.blogspot.com
Postat av: Linda

Ååh guud JAG HOPPAS DE! Haha men

ja tycker man hoppas för mycke hela tiden.. Dagarna bara passerar utan att nått händer:( Skönt att ni är hemma nu p kan njuuta riktigt ordentligt!!

2012-01-29 @ 22:50:47
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Carro

Neeej! Får komma imorn kväll, annars finns det en liten tjej här hemma som blir besviken om det inte kommer nån Linda imorn :)

2012-01-29 @ 23:58:33
Postat av: Linda

Haha de klart! Lite Ebba mys FÖRST sen få han komma :)

2012-01-30 @ 00:01:01
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0