Hjälp !

Jag blir tokig, har suttit o försökt lösa problemet med att det inte går att kommentera
mina inlägg längre men blir inte klok någonstans. Fuck ! Gör som man ska osv.
men funkar ändå inte :(

Nu hänger mina förhoppningar på
designaminblogg.se HOPPAS verkligen jag får svar
på min fråga annars vet jag inte vad ja gör ! Hjälper liksom inte ens att byta tema
eller nått. why? CRAP...



Idag va ja, mannen o svärfar ute o greja me klyvning och tog ner en björk i trädgården,
en aning kyligt men två timmar är la inget ;) hehe. Blev en liten rishög på baksidan som ska
eldas frammåt vårkanten men de hinner väll fyllas på tills dess. För en stund sen for han
iväg till martin o hjälper honom en sväng med stommarna tror ja?! Han bygger ju hus !


Idag är det för o va exakt 11 dagar kvar till beräknad födelse♥ Minns de som igår när
"stickan" visade positivt. 2a Juni. Vilken lycka. Men ja vart så ifrån mej att ja ringde carro o
berättade detta o visste då inte om de stämde men hon hade ett test liggandes hemma så
ja for dit på direkten o gjorde ett till som visade ÄNNU MERA POSITIVT..
De va ingen tvekan om att de var nått vi båda verkligen ville. Skapa ett liv.
Och nu är det plötsligt så nära. Känns helt overkligt. Mamma ska bli mormor dessutom :)

Tycker inte de är speciellt jobbigt o vänta men de är så förbannat tråkigt. Kan ju inte åka speciellt
långt ifall om att. Känner mej klumpig o ivägen att ja nu mera allra helst inte vill visa mej ute typ.
Längtar efter att få komma iform igen verkligen ! Man går spänd av förväntan över "hur de kommer
sätta igång" Som förstföderska har man ju ingen aning om vad som komma skall.. Kommer vattnet gå?
Hur känns de? När går slemproppen? Kommer man ens märka de? Hur lång tid kommer allt ta? När känner
man första riktiga värken? Som sagt. Blir de innan BF kanske man inte ens tror att de satt igång
fast de har de? Man vill bara ha honom här nu! åååh suck..

Trevlig helg alles ! Som sagt, meddelsar så fort de funkar att kommentera igen.. Buhu :'(

Kommentarer
Postat av: Linda

Woohooow ! NU kära läsare funkar det igen♥

2012-01-21 @ 16:19:35
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0