God morgon !

Hyfsat nyvaken, ska inta lite frulle innan magen kurrar ihjäl !

7 dagar kvar till beräknad födelse♥ Åh va längtan är olidlig !
Så nära men känns ändå som en sån evighet. De är svårt att
tro att han verkligen kan komma när som. Man går o längtar
efter att få känna den där hemska smärtan.. 

I eftermiddag ska ja o Sambon iväg o kolla på de där ja nämde
här om dagen, eller ja.. Jag har ju inte sagt vad o de håller jag
nog för mej själv till drömmen blir verklighet. Om den blir de nån gång.

Efter det stannar jag nog till hos Carro o pudrar näsan för sen ska
jag hem till Farbror och fota mej för sista gången innan han anländer,
herr pytteliten. Måste bara få tag i ett brett siden band som jag kan knyta
runt magen.. hm.. Har inte mor el Carro de får ja spana runt i tibro
efter det helt enkelt ! Hoppas jag hittar ett bara :)

Laga middag idag också.. hm.. Undrar vad ja ska slänga ihop för nått gött..
Har varit sugen på min himelskt goda taco paj ett braaa tag nu, kanske får bli de!

Hörs sen! Kommer ju lägga ut dom nya fotona jag tagit sen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Zäta

Jag har ett svart sidenband:)

2012-01-26 @ 13:22:31
Postat av: Linda

Har du?! Som går runt min tjocka mage? :D

2012-01-26 @ 13:42:44
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Rockn'Rolla

Ohh! Nu är det nära! Hopppas fotograferingen går bra :) Fan nu satte du griller i huvet på mig! Nu blev ja också jättesugen på dint acopaj! Kan inte du skriva ut receptet, den är ju såå god! Kram Emma

2012-01-26 @ 15:20:57
URL: http://babbbel.blogg.se/
Postat av: Linda

Självklart kan ja göra de :)

2012-01-26 @ 15:47:09
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0