fre-sön

Bror min har bott hemma över helgen vilket har varit trevligt !
De tyckte nog speciellt Alfons :) Busfrö ! Annars har helgen varit lugn
i vanlig ordning. I fredags bjöd mor på mat för på natten till lördag
for hon o ett gäng till Spaninen för o götta sej. Bara LITE avis. Men till hösten
tar ja den lille o följer med ! De har ja bestämt om inte annat ;) hehe.

Igår va vi i tidan en sväng o gratta Ulrika o Ludde som båda fyller år den 8e Januari, 35 / 8 år :)
Senare på kväll sen kolla vi på nya filmen IN TIME vilket ja tyckte va riktigt bra ! Se den !

Bror är just nu ute i kör fyrhjuling (vilket jag också gjort) TROTS höggravid ! hehe..
Kan ju inte sluta ha roligt för de ;) 

Ne nu ska ja packa klart BB-väskan som kanske är på tiden ! De flesta ja vet som även ska ha efter
mej har den redan packad o klar ! De är väl onödigt?! Lite mera spänning ju närmare man kommer :) hihi.
Flera ombyten till Wilde om man skulle bli kvar nån dag eller flera. Får ju räkna med allt liksom. 
Men ombyte till mej vette fan. Ett par tights o en tunika kanske :) De rer sej ! Hareeee :)



 


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag packade väskan ganska tidigt, första gången... Men sen hann jag packa om den och det var typ bara en dag innan. Jag tog med mig ett par mjukisar och två amingstshirts, man byter inte dirket om där inne i alla fall... Men tights låter bra, jag packade dock ner för lite kläder till Wilmer. Jag gillade inte de bodysarna man behövde trä över huvudet utan föredrog de som man knäpper hm...omlott?

2012-01-09 @ 09:27:58
URL: http://stephanieekmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0