Dagens värsta !

hahaa. Ja idag utsattes jag för något som är såå sjukt pinsamt
att man bara vill sjunka genom jorden eller bara hux flux bli förevigt osynlig..
Ja usch. Så här va de ialf.. Skulle in på Ica o handla efter att jag kört bror till
tåget. Innan jag åkte kolla ja NOGA vad ja hade på vanliga kontot så ja visste
vad jag INTE skulle överstiga liksom. ja ja..

Väl framme i kassan, drar kortet o bah.. MEDGES EJ ! Gaaah panik, funkar inte..
Ja börjar rota fram några tior o skit o bah NU SKA DE FUNKA men ICKE !
Mitt fejs blir bara rödare o rödare och kön bara längre o längre.. Tappar mynt o
grejer och ja ville bara dööö ! Skjut mej va pinsamt sånt är..

Gick till bankomaten och gjorde kontoutdrag o då visar det sej att något dragits
som INTE hade dragits när jag åkte hemifrån.. Ooouf ! Hur klarar ja mej ur de här liksom?!
haha. Jo min underbara sambo kommer in o räddar mej och jag under tiden jag väntar
på honom drar till me en vit lögn som att jag fått med mej fel kort.. "ingen fara" säger ho 
i kassan medans jag går ut o väntar tills sambon dyker upp..

Men guuud så ja skämdes ! Sånt som händer liksom även andra MEN när det väl sker vill man bara !

Kommentarer
Postat av: Veronica

hahha...detta händer alla nån gång..meeen va pinsamt det är...!!!

2012-01-08 @ 22:54:38
URL: http://familjenwidsing.blogg.se/
Postat av: Linda

Fruktansvärt! :)

2012-01-09 @ 08:58:49
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Ja gud så pinsamt sånt är!!!

Det händer på tok för ofta också att korten inte fungerar, värst är ju när man VET (tror) att pengarna finns men att det ändå inte fubngerar :/

2012-01-09 @ 09:23:11
URL: http://stephanieekmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0