2012

Ja, nu är faktiskt första dagen på nya året snart slut ! Den har spenderats med
Sara hela eftermiddagen. Hämtade henne i hjo vid middagstid sen for vi till skövde
o checka in hennes nya lya :) Super fin o super mysig ! Roligt sånt där.. Även om ja
själv är less på o flytta så minns ja känslan av nytt o fräscht liksom. Man blir så himla
hemma blind efter ett tag. Men så länge det händer något med jämna mellanrum är ja nöjd !
Jag gillar ju o greja o hålla på om ja så ska görat själv, o klart blir de alltid :)

Vi dela på en pizza på Alpina, mätt som en vet inte vad.. Har lite ont i magen än sådär.. Usch..

Ligger i nybäddade sängen, finns inget bättre än att gå o lägga sej ny duschad i en nybäddad
säng vilket jag gör idag :) Sambon lägger lill plutten, får hur de går utan tutten.. Håller tummarna !

Imorn fyller bror min år, vilket innebär att han kom hem från borås idag och åker imorn kväll.
Jag o Affe drar dit imorn o säger grattis :) Innan de ska vi hälsa på Ebbisen o Carro först!


Nu börjar man verkligen känna sej otymplig.. Ständigt kissnödig, svårt o klä sej över lag o de
känns som om magen ska spricka när som helst ! Kom nuuuu min efterlängtade prins♥


By the way, följ Veronica och hennes familj o deras projekt ! Dom bygger sitt eget designade
hus helt själva.. Ny startad så vi får ge henne lite tid ;) LYCKA TILL IALF!!  --> FamiljenWidsing

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

super gulliga du..tack för att du nämnde min blogg..ja har ju inte fått till en sån däringa snygg framsida som du..men ja får jobba påt..kramen

2012-01-03 @ 11:46:59
URL: http://familjenwidsing.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men de klart :) Ja ska hjälpa dej nån dag ska du se ! Hihi kraams

2012-01-03 @ 17:46:38
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0