2 av evighetens dagar ♥

Ja dagen D närmar sej med stormsteg ! Jag trodde aldrig du skulle
befinna dej kvar i magen så här nära inpå.. Men ack så fel ja hade !
Du verkar trivas såå himla bra i mammas mage att du kanske aldrig
vill titta ut istället? Verkar inte bättre. Men som sagt, 2 dagar kvar och
ännu är inte hoppet ute. Men de är inte långt ifrån. Varje dag känns som
en evighet !       Så snälla..       Låt våran längtan efter dej få ett slut ♥ 

Sist jag befann mej hos barnmmorskan fick vi boka om en tid, så att de
istället blev på den beräknade förlossnings dagen 2/2, och ja kaxig som ja
kan va då sa "då är det sista gången vi ses innan nu för den 2/2 har han
redan kommit"
hahaa. Som jag kommer få äta upp de ! Skulle aldrig sagt de..



Så jäkla trött är ja, HELA TIDEN nu.. Håller på att ladda hem en film som jag
tänkte att jag skulle somna till, Ögona står i körs minst sagt! Midnatt i paris 
heter den, får se om den är nått att ha ! Eller så hinner ja somna innan.. Jag
hoppas jag vaknar av känslan utav sju-helvetes-värkar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0