14 dagar ♥

Jaa guuud, två veckor kvar till beräknad födelse ♥ Underbart !
Snart är väntan äntligen över. Jag längtar även efter att få komma
i form igen.. De har varit den jobbigaste biten för min del i graviditeten.
Att gå upp i vikt. O ja har inte gått upp lite heller. 25 kg cirka.
Kollar man bilder från i sommras så va ja betydlig mindre liksom. MEN
sånt som hör graviditeten till och skall tas om hand efteråt ! De är lätt värt de i efterhand sen :)

Vaknade av sambons väckar klocka o för en gångs skull har ja inte vaknat mitt
i natten o inte kunnat somna om på ett par timmar så ja känner mej ganska pigg !
Gick upp o satte mej framför datan o hör hur Affe ligger o snarkar :) Slog på tvn o va går?!
Jo Kalle Blomkvist o mästerdektetiven ! Åhh VA LÄNGESEN ! Så den har ja fastnat i nu..


Lite onödig fakta medans ja ändå skriver..
Hos barnmorskan i måndags fick ja med mej ett pisse-rör hem för o ta morgonurin som ska lämnas
in på labb för o kolla så att allt ser bra ut eftersom de visade att ja hade lite äggvit/protein i urinet
vilket me högt blodtryck kan leda till havandeskapsförgiftning men allt annat såg fint ut o sen
har ja glömt de här varje morgon och när jag väl kommer ihåg de idag så välter ja hela jävla koppen !
åååh SUCK ! Inget irriterande alls :(

I eftermiddag blir de middag hos svärmor  o kompani :) Gött o slippa laga själv för en gångs skull !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0