H O T H O T H O T !

Good daaamn ! Har skickat efter världens JUST NU snyggaste leggings..
Jag kunde bara inte låta bli.. Dom föll HELT i min smak ! Hur snygga är dom inte?

Lite nervös är ja på grund av att det är en utländsk sida attitudeclothing.co.uk
men jag HOPPAS att allt går som det ska ialf och att jag fyllt i rätt o så..
Tar ju säkert nån vecka men VÄL VÄRDA ATT VÄNTA PÅ ! Sen så de här
med storlek.. Jag vet ju inte alls vad jag har för storlek längre typ,
vet ju att ja har gått upp alltså så jag tog large för säkerhetsskull,
hellre för stora än för små då de går alltid att sy in :) Om inte annat så
lär dom ju förhoppningsvis passa framåt vårkanten.

Lite som en orgasm av att bara se på dom ♥


Fram.

Bak.

Kommentarer
Postat av: KOttiz

burrigt du :) men ja tyckte mig se sånna på rockadollys hemsida med, dock lila leopard ist för rosa.

2012-02-10 @ 10:15:26
URL: http://kottiz.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaa jag såg de sen! Men vill hellre ha di rosa :)

2012-02-10 @ 13:54:06
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0