Deppig.

Ja usch, idag är ingen bra dag, jag vet att man inte ska klaga men
idag gör jag det mer än någonsin! När jag vaknade imorse kände
ja mej så himla deppig över att allting fortfarande kändes som de
gjort hela tiden. Inget tecken på att den lille vill titta ut. Ännu en natt
hade gått. Beräknad till imorn o man ska ju inte låsa sej så på datumet
men jag som hela tiden trott att han skulle komma tidigare får nog ge
upp hoppet om de nu. Stannade till vid affärn efter att ja lämnat Alfons
på dagis och köpte mej riktig gräddglass ! Så de sitter jag och tröst äter nu..

De känns nästan lite som om man tappat hoppet helt om att han någonsin
kommer titta ut.. Ont i ryggslutet och höfterna så de liknar inget nu,
knappt så man kan gå emellan åt. Jag känner för att bara bryta samman,
mitt tålamod är slut. Känner mej känslig och allmänt uttråkad så
de skriker om de ! Vill bara gräva ner mej och vakna när det är dax.

Tänkte ja skulle tagit tag i att ringa banken o sådana där ärrenden idag
och höra mej för om diverse ting MEN jag skjuter faan på de idag..
Har ingen lust, ALLS. De va längesen ja kände mej så här nere
pågrund av något jag inte kan påverka ! Annars hade jag gjort de.
Tror inte på naturliga igång sättningar, han kommer när han kommer eller
inte alls
. Jag tror inte han kommer alls.

En riktig bitterfitta är vad jag är idag !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Styrkekramar!!! Tror dy kommer att tycka att han är värd all väntan när han väl tittar ut!!! :) lycka till när det blir dax! Kram

2012-02-01 @ 12:33:00
URL: http://hasselq
Postat av: Elenor

Lilla Linda då! Min syrra hade heller inga tecken men pang bom i lördags börja de, ett dygn senare var killen född!! Så sluta leta tecken! Kram på rej

2012-02-01 @ 12:55:23
URL: http://elleshund.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för uppmuntran men längtan är ändå jobbig o hantera!

2012-02-01 @ 15:05:48
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: EmmaP

Jag gick över med båda barnen, 2½ vecka med 1:a och 1 vecka med 2:a, båda satte igång helt utan förvarningar och då var det dax. I efterhand är jag tacksam för det när man hör om kvinnor med värkar som får åka in och ut på förlossningen flera vändor innan det är dax. Försök att inte tänka på det även fast det är svårt och lycka till!!:)

2012-02-01 @ 15:43:40
Postat av: Linda

Taack! Ja på en del verkar de som om dom verkligen har ont långt innan.. Ja har däremot inte känt ett smack så de kan ja ju ialf va tacksam över så när de väl börjar börjar det nog på riktigt :)

2012-02-01 @ 16:09:52
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh! :( men snart är han här!! Såg dig på Elins i tisdags förresten, såg inte att de va du först, sen när jag såg att de var du så vågade jag ändå inte hälsa, haha ;(

2012-02-01 @ 17:26:04
URL: http://tviv.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag kan tänka mig att det känns långsamt, jag tror dock att det är dags snart eller jag hoppas! :) Hoppas det är som de tidigare säger, rätt vad det är så händer det bara.. Tänk vilken lycka du/ni kommer känna! Önskar dig enormt lycka till när det är dags älskade du <3

2012-02-01 @ 23:15:28
Postat av: Linda

Åh taack finfina du! De hoppas ja mä :) <3

2012-02-02 @ 01:51:13
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0