BF +7

Ja som sagt, för en vecka sen va han beräknad den lille men ingenting
har hänt ännu, man håller knappt koll på hur många dagar över tiden
det är längre.. Fick räkna på fingrarna.. haha. Usch. Kom nu lille ♥
Jag trodde aldrig jag skulle få gå över så "länge", aldrig, men man ska
aldrig tro något, det blir aldrig som man riktigt tänkt sej vilket jag har fått bevisat.

Imorn är det fredag vilket innebär att Alfons kommer :) Myspys ! O vi som
sa att lillebror säkert hade kommit tills dess.. Hm. Tjii fick vi, så fel vi hade !

Idag ska jag inte göra mycket, prio på listan är att laga mat tills mannen kommer
hem som vanligt, allt rullar på som rutin. Men annars ligger jag fortfarande i
sängen, ätit frulle o ska kika på film ! Bland annat Försvunnen fr 2011 och sen
blev jag såå himla sugen på o se en GAMMAL film, en riktig tjej film.. Sherdil..
Haha. DEN va LÄNGESEN ! Den kom ju -99 så.. :) 


De va alles just nu ! 

Glöm nu inte att jag byter blogg snart.. rockamama.blogg.se Vi ses där då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0