Torsdag.

Innebär att de är sista arbetsdagen för denna vecka sen återgår allt
till de normala på måndag, kollegan kommer tillbaka efter en vecka
i Turkiet ! Lyllos. Jag hoppas ja o hjärtat finner nån billig sista minuten
andra veckan i october o att mini får följa med för sin mor :) De är då
ja skulle åkt till USA egentligen men som inte blev av så ja är fortfarande
ledig den veckan från jobbet. Man får ju lov o va lite smart !

Snaaart kommer Petronella  förbi, tjöta lite o se va vi kan hitta på på
lördag nu, vi ska ses på eftermiddag/kväll one last time innan hon flyttar
till London på måndag! Roligt för na :) Dit är de framför allt billigare o
hälsa på, så de lär ja göra ganska snart för när jag är i graviditets vecka 26
får jag inte flyga mer. Vad ja vet ialf?!

Fyller år snart mä, de lustiga är att när någon frågar hur gamal ja är måste
ja tänka efter.. haha. hm 24 eller va de 23?! Jo 23 måste de va.. haha. De 
måste vara för att de inte är lika relevant o hålla räkningen när man blir
äldre eller? Man tror sej stannat på 20 :)

På måndag är det ultraljud som gäller, åå de ska bli spännande o få se om
dom ser nått kön :) Bara för att ja önskar en tjej, en mina rocka kommer 
de garanterat vara en liten tuffer kille där inne! Haha Spelar ingen roll alls
va de är men eftersom man har Alfons så vore de kul me en tjej till att börja me:) 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vecka 32 är det =)

2011-09-01 @ 11:35:18
Postat av: Linda

Thanks !

2011-09-01 @ 13:16:56
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: sara !

Du måste höra av dig direkt om dom ser om det blir en tös eller pojk! wiiii jätte nyfiken! PUSS<3

2011-09-01 @ 13:29:43
Postat av: Petronella

Dirr hör du av dig när du vet könet :P Spännande :)

Å du är så välkommen till London sen! köss

2011-09-01 @ 14:17:42
URL: http://petronellas.myshowroom.se
Postat av: Rocka'Mama

Jaa klart ja gör! Kommer nog komma upp här så fort vi vet :) wiiie<3. Tack P! I'll be there! Eller klart ja ska hälsa på :) pusss

2011-09-01 @ 14:46:22
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Elenor

Ska ni på ultraljud i götlaborg?

Tror inte de får säga könet här omkring?

Hoppas jag har fel för vill ni veta ska ni givet få veta, men de är vad jag har hört.

Iom att de finns folk som gör abort om de är fel kön...

Skrämmande!

Men lycka till =)

2011-09-01 @ 19:30:50
URL: http://elleshund.blogg.se/
Postat av: Elenor

Aha nu när du berätta de så går de nog upp ett ljus att du nog berättat att ni ska till Lisch =)

Ja du jag tror inte det är så vanligt bland oss svenskar iaf att göra abort pga könet om du hajjar vad jag menar?

Finns ju de som helst skaffar grabbar.

Jag är kluven till om jag vill veta den dagen de är dags, visst vill jag kunna förbereda med alla kläder å så men ändå, svårt å svara på! =)

2011-09-01 @ 19:58:18
URL: http://elleshund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0