Tänk om?

Ja har länge undrat, många gånger tänkt om.
Vad är rätt och vad är fel ?

Har många gånger i efterhand tänkt om, för många gånger.
Hade saker och ting kunnat bli annorlunda om ? När försvinner saknaden ?

Detta tänkade rör upp så mycket inom mej. Det sårar mer än vad de
i nuläget gör nytta. Jag har många gånger blundat för att det ingen utväg fanns.
Men fanns det egentligen någon annan utväg så här i efterhand ?
Allt sker av en anledning. De måste de göra.  

Jag förtjänar inte mycke, men jag är lycklig i nuet, kan inte begära mer.

Hela min värld rasade då men har lyckats lappa ihop den igen. Tar vara på nuet.
Allt efterlämnar bara ett stort ärr. Ett ärr som jag ständigt blir påmind av, varje dag.

Jag kommer alltid sakna. Jag förlorade mycket då.
Men försöker varje dag att gå vidare, men halkar då och då tillbaka.


Kommentarer
Postat av: xXx

skulle inte ha skrivet. sorry

2011-11-24 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0