Amanda Fondell ♥

Åhhh jag bara ÄLSKAR HELAAA HENNE O HENNES RÖST ! Good damn !

Helt slut efter denna dagen , sitter o kollar på idol just nu o känner att ja
skulle kunna gå o lägga mej, FAKTISKT. Trött satan. MEN fått en del gjort
hemma alltså. å fint blir de som sagt om man kollar in bilderna :)

Älskar att inreda o ALLT som hör till, När ja börja gymnasiet hade ja en dröm,
en dröm om att bli inredningsarkitekt och inredare. MEN de va alldeles FÖÖÖR mycke
matte för min hjärna. Så istället blev jag ingenting. Och frisör yrket fanns inga
pengar till. Men så är det. Än är inte livet slut brukar ja tänka !

Lille Affe-bus har kommit hem ! Mys, saknat både pappa, Linda o självklart Ica :) Sötnöt!
Funderar på lite pepparkaksbak i helgen. Får se !

Imorn måste jag in till stan och hämta ut bio biljetter, för på söndag går jag, mamsen och lillebror
nya twilight filmen - Breaking dawn ! åååh som man längtat. Ser fram emot o se den !


Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0