2011-11-24

Exakt 1 månad kvar till julafton idag ! ååh mys, sen när julen är kommen
är längtan snart över, underbart :) De går nog fort.. O sen slog det mej att
jag faktiskt enbart jobbar nästa vecka också, 5 jäkla daaar o halvtid ock..
Sen blire en hel del hemma pyssel skulle ja tro !

Snaart.. å då menar ja snaaart tänker ja bege mej till Ola o boka min första
framtida gaddning, (efter graviditeten) åh, de längtar ja också väldigt mycke till !
De första ja ska göra är bebisens namn skrivet mitt över en blå-nyansig ros
som ska sitta på sidan av halsen. De kommer bli najs i think! Eller jag veeet rättare sagt !

I Januari hämtar vi barnvagnen också, en hel del att se fram emot ! Till helgen nu
ska sambon fixa med listerna i vardagsrummet och div. små pill, så kan ja få
upp julgradinerna också :) Min kära faster är snäll o syriordning dom, de va kappor
som var 220cm långa men vill att dom ska vara 125cm, så resten av tyget ska bli
två kuddar! Sen hoppas ja de kommer hem någon som kan hjälpa oss byta sovrum,
vi ska ju flytta ner sovrummet en våning nu när vardagsrummet är färdigt.
Så bebis får rummet där uppe sen så småningom. 

Imorn ska jag in till stan, träffa sara, lämna in matta på kemtvätt, kolla va de är för
barnkläder dom fått in på rockadolly, köpa en ny vit adventsljusstake (en av två va trasig),
Hitta mej två nya röda dukar så här i juletider o eventuellt ett typ som kommer passa 
på ramen ja ska ha ovanför sängen sen. Den tavlan ska bli lika bred som sängen!

Möe onödigt vetande i detta inlägg men iafl :) Idag är det föräldraträff som står på schemat !

byeeee ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0