Tiden flyger förbi

Ja den gör ju de, vissa stunder väcker minnen i ens liv
i samma ögonblick inser man att de va en tid sen.
Allt går så fort förbi, genom en blinkning o hela livet
är förändrat föralltid. Till exempel att man fyller 23 i år,
bara barnet för vissa men ja minns de som igår när man
fyllde 17, den helt meningslösa åldern.
OJ va mycke som har hänt under dom sex åren, ingenting
blev som ja en gång trodde de skulle bli. Ta vara på nuet!

I nuet är ja glad, jag känner lycka.
Det är allt som har betydelse. Jag ångrar inget i mitt liv.
Man kunde bara gjort saker o ting annorlunda. Men som i
nuet inte spelar nån roll.

Så en sammanfattning av de hela,
Jag är glad att ja är där jag är idag o hoppas framtiden ger mej de bästa!


LOVE L

Kommentarer
Postat av: faster

Fina ord Linda, det hoppas jag med. Älskar dig vännen! kramar

2011-05-04 @ 08:57:54
Postat av: Rocka'chic

Tack:) kärleeeek till dej!

2011-05-04 @ 09:31:01
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0