"gräset är aldrig grönare på andra sidan"

Det är ett uttryck som många o även ja hört MÅNGA gånger genom livets gång, vissa lär sej o andra inte. Det kommer alltid finnas men många har inte förståndet att förstå dess innebörd. Man vet vad man har men vet inte vad man får vilket kan vara spänning för en del. Att sen inse att man förlorat något man egenligen ville ha känns tungt. Men är de inte så? Att de man inte har vill man ha tills man fått de? Men jag själv har kommit så långt i livet o verkligen insett dess innebörd. Jag trivs med livet o vill inte byta bort de för miljoner. Man kan sakna nått eller nån var och varannan dag o väga fördelar med nackdelar i allt. Jag har haft turen att verkligen bara känna fördelar nu mera. De gäller bara att jobba på allt verkligen ALLT o inte ge sej! De enda som skiljer mej o min sambo ifrån är just stilen, så olika som de bara kan bli. Men vi får vara oss själva fullt ut vilket väger upp allt. Så länge jag får va den ja är, Är jag lycklig!

Kommentarer
Postat av: faster

Fina ord låter som en tillfreds Linda, kramar i massor till er

2011-05-24 @ 07:21:25
Postat av: Rocka'chic

Kraaam till er :)

2011-05-24 @ 07:28:01
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: muschen

du om någon är värd detta! Köss <3

2011-05-24 @ 12:52:00
Postat av: Rocka'Chic

Naaaaw va söter du är lilla musche<3

2011-05-24 @ 13:06:51
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0