sons of anarchy, love of my life.

oouf, det är nu med en tår i ögat ja inser att det är en lång frustrerad
längtan efter fortsättningen på serien, såg precis sista avsnittet ÅÅ VILKET SLUT!
Jag är som förälskad o drömmer mej bort varje minut ja ser de.

Har haft sariis o anton här på besök idag ! Trevligt så, my sweetheart :)
NU ska ja krypa ner, behöver sova lite då ja jobbar 11:30-19:00 på
pressbyrån imorn ! 100% OB ersättning. De som lockar en söndag !

Ha en fortsatt bra kväll/natt kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Julin

Kollar du med eller utan text på sons? Jag har bara hittat hälften av avsnitten med text på, resten är utan. Och jag som inte begriper så mycket av utlänska har lite svårt att kolla då :-/

2011-03-21 @ 13:26:07
Postat av: Rocka'chic

Jag har sett alla med text :) finns ju en del text på undertexter.se, men för o få skiten o funka måste man ha ett program.. Har inte i huvudet vad de heter dock..

2011-03-21 @ 14:09:37
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0