Night.

Fuck. Jag gör det igen ! hemkommen i mina arbets-foppa-tofflor.

Åå vad faan är det med den här jävla snön?! it never ends.
Hade sett fram emot årets första löprunda i skogen med solen
i nyllet o så kommer man ut från jobbet o de snöar? Jag tappa
just i det ögonblicket suget för de totalt. Men imorn ska grejas ialf!
Ska städa, ordna o göra fint hemma o röja undan kartonger o skit
på altan. Yeees i will ! Klippa bruuuschan vid tolv ska klämmas in
o träffa Matilda en sväng på kvälla hoppas ja som va ÅR sen sist !
Känns så ialf. Min saknade lilla musche :)

För övrigt ska ja jobba på lördag för middag. obligatorisk inarbetning.
Sen på kvälla ska ja allt träffa en kär vän. Morgan ;)
Om ja så ska sitta själv hemma o dejta'n ! gottgott.

Nu ska ja kika på lite Sons innan läggdags o ta mej en macka me falukörv på!

natti natt finfina läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0