mitt i veckan.

Har slagit mej till ro. Varit o flängt o grejat. Träffade min saknade
rockn'rolla ! åå underbariing, allt för längesen vi sågs sist !
Jag lyckas alltid få så snygga bilder på na in the moment så att säga,
vilket hon alltid på pekar.. så detta inlägg avslutar ja me en bild
där ho är snyggare än snyggast, vilket ho allti är, men för hennes skull så!
Ho fick en fin lite födelsedags present utav mej, för skoj skull liksom,
lite ihopa plock av diverse ting så som popcorn, pasta, marmelad,
goodiis (riesen o polly givetvis) ,knäckebröd, jordgubbskräm, cigg osv..
Allt förbrukningsmaterial går alltid åt ! Uppskattades tror ja allt :)


Väl hemkommen hade hjärtat gjort mat, potatis me fläsk och bruna bönor,
premiär för min del me bruna bönor men detta va riktigt mumsitt ! belive it or not.

Nu sa ja sätta på lite sons medans godiiingen o far hans grejar me elementen :)





Living my dream.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0