At work. Har jobbat sen 05:51 imorse. Inar...

At work. Har jobbat sen 05:51 imorse. Inarbetningsdag. Sköj annars. Inte nog mä de börja jag dagen lite sådär. Imorse när ja skulle åka hemifrån körde ja ju givetvis fast! (mycke snö o isbana under) sicken skit. Kom verklgen inte loss, fick springa in till älsklingen så han fick slänga på sej klär o ut o putta halv sex på morgonen! Inte okej. Men annars hade ja inte kommit någonstans.. Guldklimp! Kom bara två minuter sent :) haha. Sitter o funderar över min hälsa här på jobbet då ja inget vidare har o göra. En riktigt smör dag idag! Men segt blir de då tyvärr. Jag måste börja träna o sluta äta så jäkla möe godis som ja börjat med:( blää. Inte ens gött ju. Skyller på min sambo som är en riktig godis fantast! Man behåller ju liksom inte formen i kroppen av allt små ätande. (han är ju ett undantag) men inte ja! Hjälp, vad ska jag ta mej till? Vill inte gå upp i vikt liksom!


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Alla människor har nog sett på film någon gång i sitt liv. Så min fråga till dig är nu, vilken är den bästa filmen enligt dig? Lämna en kommentar i min blogg, bästa tipset får en länk! Ha en bra lördag :)

2011-03-19 @ 13:54:10
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0