ShopShop.

Wiiho, sista arbetdagen innan helg ! Har hunnit med en hel del idag,
Packat väskan inför Mora resan, vi åker ikväll när jag slutat vid 23!

Efter det fick ja rycket o tog mej in till stan o kolla om de fanns nått o ha,
jappjapp minsann, först inne på Gina hitta jag ett par "boyfriend jeans"
rean o dom satt som ett smäck, ÄLSKAR dom! Sen ett vanligt svart linne
med dragkedja mitt i bysten så vill man kan man ju dra ner.. Tss.
Vidare inne på H&M hitta ja en långklänning, rosa/röd randig. Riktigt fin.
Tänkte jag skulle ha på mej den på midsommar :)

När jag väl kom hem sen gjorde jag spenat soppa att ha med till jobbet o
så kokt ägg till de givet. Ååå de är såå gott ! mm mums. Nu sitter ja här
o bloggar innan jag ska dra mej om cirka 20 minuter..


Bild på klänningen tagen från hemsidan. Ser fränare ut på mej deklart.
Sen är den en aning längre på korta mej. De bästa av allt är att ja kan
va heeeelt bh lös. Huuur skönt som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0