what if.

"tänk om" är alltid den stora frågan till varför allt sker runt om kring.
Man vet aldrig vad varje handling bär med sej eller resulterar i.
Känslor går igenom en berg-o-dalbana dagligen. När nått inte känns
rätt vill man rymma. Bara bort från allting o hoppas på att allt är
bortglömt imorgon. Men det blir de aldrig. Man måste ta sej i kragen o
göra de bästa av "situationen" Sen om de är rätt eller fel hör inte hit.
Bara vilket som är mest logiskt. Man kan inte alltid få allt man vill innerst inne.
Eller kan man det?! Duger det att bara vara nöjd?! Hur har man svar på allt?! 

Jag är livrädd dagligen för att jag en dag ska bli mamma!
Men jag vet att jag kommer bli en bra mamma!

Men jag vet inte om hela "situationen" är rätt. Det kan man nog aldrig veta
givetvis men man får såå mycke tankar och funderingar i huvudet att
hela hjärnan till slut lägger av. Man vet till slut inte vad man tänker eller känner.
Kärlek är ett komplicerat ämne. Jag kan inte med ord beskriva känslan
av äkta kärlek. Jag kan inte på något sätt säga att mitt förhållande är
dåligt eller har med de att göra ens. Bara dom två små orden "tänk om"


Kommentarer
Postat av: Elenor

Jag lever INTE som jag lär, men försök känn med hjärta istället för hjärna.

Sluta grubbla och lev för dagen!

Du kommer garanterat bli en bra mamma, du verkar ju grymt barnkär och ofta omringad av ungar.

Kanske inte helt förstod vad du menade om situationen är rätt, det vet man aldrig men man ska göra det hjärtat mår bra av!

pöss på de

2011-07-06 @ 15:13:25
URL: http://elleshund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du blir en kass mamma. Skaffa inte barn

2011-07-06 @ 17:22:35
Postat av: Rocka'chic

Lite sent påtänkt nu du.. O va vet du om de?! De skulle ja vilja veta!

2011-07-06 @ 18:00:07
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Bella

När du blir mamma kommer du veta exakt vad äkta kärlek är, jag vet :)

2011-07-06 @ 20:09:40
Postat av: Rocka'chic

Ja tror de ja med :)

2011-07-06 @ 20:28:09
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: caroline

jag VET vilken bra mamma du kommer bli gumman!

ser jag när du har Ebba, hur bra du har hand om henne & busar med henne :)



Så jag VET fakta!!

Längtar :)



PUSS PUSS på dej goding

2011-07-08 @ 11:27:51
Postat av: Rocka'chic

Sötaaa du!! :) TACk! O vet du vad.. Saaaknaar er<3

2011-07-08 @ 17:24:58
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0