N O- USA

Som rubriken lyder.. Blir inget usa-La som planerat i höst..
Petronella som jag då skulle hälsat på har valt att inte plugga där
längre MEN åker dit i slutet av juli för o stanna en månad ca och
jag kollade på om de gick att boka om resan o så och DE GICK men
blir alldeles för dyrt.. Massa extra cash ca 3000 spänn till MINST för bara
flyget.. De blir alldeles för stor kostnad för min budget :( Tråkigt nog.
Men livet är ju inte slut än.. New York ska ja ju till innan jag dör som jag
alltid sagt men vilket årtionde de blir får vi se :) Lever på hoppet, har ju en
Kelly eller Milton att lägga slantarna på framöver sen.. De köstar !
vad tycker ni om namnen för övrigt?! Jag är stormförtjust i båda två o sambon
gillar dom med va de verkar som :)

Har preeciiiis kollat på BLACK SWAN, (blev inte av i förrgår..) Helt okej men
ingen super film direkt.. Förstod mej inte pån riktigt. Knepig med andra ord!

Imorn blir de varberg för våran del, mamma o de är där o campar o vi åker
ner o stannar tills på söndag, Alfons ska vi hämta imorn när mamma Lina 
slutat jobba, kommer iväg lite sent men de e ju semester!
Ullared ska besökas på fredag också :) SHOPPA saaa jaaa!

Dolly ska får stanna inne medans vi är borta, få lugn o ro, tror det är dax för
bäbisar inom kort.. Jobbigt om hon kläcker ute :/ Harry-kanin gör mer o mer
framsteg MEN dom funkar inte ihop ÄN det minsta.. Var sin bur är det som gäller!
Håller tummar o tår!


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar Milton!! Kelly, helt ok om man stavar kellie ;)

2011-07-13 @ 23:39:57
Postat av: Rocka'chic

Visst är de fint :) men de blir kelly med y :)

2011-07-14 @ 09:15:25
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry vännen =( men som du säger livet är inte slut än, å det kommer FÖRMODLIGEN många fler överraskningar :):) pusssa

(jätte fina namn båda två!!)

2011-07-14 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0