i'm gonna be alright.

Det grumliga vatten blev genast mycke klarare.
Ja kände mej alltid ALLTID som ett andra handsval
i förhållandet. De va precis vad jag var.
Hatar mej själv att ja ens lät allt ske. usch. Ja spyr påt.
Saker blev så mycket enklare att förstå.
Du förstörde mitt liv, från allra första stund.
Sen blev det aldrig bra nog. 
Sanningen gror större ju mer jag tänker påt.
Att du hade hjärta nog o lura mej så grundligt, de smärtar.


Ge mej ett liv värt att leva.
Jag vill inte genomlida mitt
krossade hjärta, för till skillnad från ditt är mitt i tusen bitar.
Jag vill bara vara stark o se allt som en spott i havet,
För det va vad man var värd. Ingenting annat.


Min näste ska ha samma framtidsplaner, drömmar och mål,
Älska mej för den ja är och som om ja vore den enda flickan
i hela världen.
De va längesen riktig kärlek fanns i mitt liv.
Me andra ord kan de vänta. Men ja vet att dagen nån gång kommer.
Och ja längtar ! Men först ska ja ta hand om mej själv. 






Kommentarer
Postat av: Stella

Var stark hjärtat! Vi finns här för och med dig<3

2011-01-31 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0