Faan va ni är trökiga som inget kommentera...

Faan va ni är trökiga som inget kommenterar!! Intagit sängen efter hemkomst o dusch, nu känns dagen fulländad:) stängnigen gick alldeles utmärkt så nästa fredag och lördag är ja redo för stängning o jobb på allvar! Minnet är inte så tokigt alls.. De mesta sitter i sen innan :) ( har ju jobbat där förut ) till helgen blire skööj rööj as kalas!! Vänsternäven spelar på slug pit ! Ja, sara o stella ska dit än så länge, nån mer som e sugen? På onsdag ska ja till tandläkarn, laga min förbannade tand som ilar o orsakar min huvudvärk! Bläää.. Men torsdag längtar ja mest till just nu, back to ola! Fortsätta på armen :) pussokraam o natti natt!


Kommentarer
Postat av: Kottiz

Sånt är det med kommentarer, har över hundra som läser min om dan men typ en eller 2 kommenterar .. :)

2011-01-25 @ 09:14:41
URL: http://kottiz.blogg.se/
Postat av: faster

Du goa tös, var det kim som tatuerat in simpson? Okej, då gör du så vi vinner på travet i helgen

eller:) Vi hörs och ses snart i hope kramar

2011-01-25 @ 11:51:27
Postat av: Linda

Ååå heej faster ! Äntligen hemma från sälen så du har tid o läsa bloggen ;) hehee nej neej! De va de inte, bara en ful bild ja hitta när ja googla :) haha yees we doo! Kraam

2011-01-25 @ 12:33:50
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: faster

Vilken j...a tur för det var det värsta jag sett;) kram

2011-01-25 @ 14:16:03
Postat av: Linda

Hahahaa :-)

2011-01-25 @ 15:50:36
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0