Ååå guuud! Ja får psyk bryt på mitt hår so...

Ååå guuud! Ja får psyk bryt på mitt hår som är allmänt fult o osymetriskt ! Inte likt mej alls. Men de är väl tack vara min briljanta ide som jaaa, ja klipper lugg! Vilken jävla stor miss. Som vanligt när de gäller mitt hår.. Vill ju bara ha mitt långa fina hår som ja aldrig lyckas med av diverse dumma ideer. Så ja funderar sjukt mycke på o klippa mej. En aning ialf, luggen måste ju ändå växa ut. Nån som har nån ide? Nått måste göras ialf, mår dåligt av o se de i spegeln. O för att inte tala om alla miljontals olika färger som blivit i håret. Har inte färgat på ett bra tag så när löning kommer blir de svart färg som åker i på nytt. Kör på de säkra kortet o ja vet ju att ja e snygg oavsett hur håret blir. Haha. Lite självgod men de måste man va. Hur löser ni era akutar hår problem? Tips tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0