Mitt i natta!

Japp, vaknade nyss av ett stort illamående o stort behov av toa besök! Så de är liksom.. Nu lite fil och flingor senare har ja krypit ner igen :)

Vissa vänner består, andra går! de är väl så de är helt enkelt. Vissa klarar väl inte av att de inte går samma väg för dem?! Ja vet inte. Men de ja vet är vilka som funnits vid min sida under SNAART min 9 månaders långa resa som börjar lida mot sitt slut! GULD VÄRDA:)

Idag är de lussefirande på Alfons dagis! Hade gärna gått men två vuxna per barn endast.. Så de blir hans far o mor som går, veronica erbjöd Martins "plats" Men skulle nog bara kännas dumt tror ja.. Min tid kommer :) Istället består dagen av ett spontan besök på IKEA i jönköping, måste inhandla lite små plock till bäsingen innan han kommer! Fint sällskap tar ja mä ock i form av Petronella som är hemma från London helaaa december ut! Bäst o passa på:)

Igår tvättade ja upp ALLA hittills köpta bäbis prylar i form av kläder och sängkläder :) Skötbordet står på plats (ska köpa till en längre överdel på ikea idag) Så den är full proppad me prylar o fin fina kläder! Ja är en aning kräsen sådär va gäller ALLT o nytt ska de va:)

Nu kommer John blund! Natti natt:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Var gärna med i min blogg-tävling där du kan vinna ett presentkort på 200 kr att handla för på HappyGift :)

2011-12-13 @ 08:07:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt! Inte långt kvar nu! Lust för en fika snart igen? Kram

2011-12-13 @ 12:57:39
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0