"Baby Shower"

Guud, kan inte med ord beskriva vilken CHOCK jag bokstavligen talat fick idag !
Vilka vänner man har ! VÄRLDENS BÄSTA ♥ Tack snälla underbara ni för en
oförglömlig afton i form av "baby shower" :) Ska förklara...

De börjar med att Christoffer säger sej ha en överraskning till mig.. hm, jag tror ju bara
han driver med mej som bara han kan.. Åker till hans mor o far o fikar o sen därifrån
får jag alltså ha ögonbindel på mej.. What liksom?! Han kör runt lite o ja misstänker
att vi är hemma ungefär, känner igen den guppiga vägen till huset.. Men misstänker att
vi ska hämta smällkaramellen jag gjort till syster för att sen åka hem till Markus och
ängla på advens-kvällsmat som alla andra söndagar.. Men han liksom leder mej ut utan
att berätta vart vi är och jag får inte ta av ögonbindeln.. Och Alfons är verkligen JÄTTE duktig
som ingenting säger eller ens reagerar när vi gå innåt! Väl inne ialf känner ja igen skarven
mellan hallen o vardagsummet och tror fortfarande att han driver med mej.. Men när ögonbindeln
väl åker av sitter fyra av mina närmsta vänner i soffan ! åååh guuud va ja vart chockad!

Själva känslan av att se dom sitta där va som taget ur en dröm, de va liksom inte på riktigt..
O så fint hade dom gjort me Världens blöjtårta, paket, fika o allt ! Tårarna spruta i en evighet
kändes det som, De va så oväntat så ja fann inga ord !  TACK ALLA ♥















Kommentarer
Postat av: Carro

Underbart att du blev så glad!!

Puss puss kära vän!

2011-12-18 @ 20:41:01
Postat av: Carro

Gött kort btw :)

2011-12-18 @ 20:41:57
Postat av: Linda

Jaa kan man bli annat än glad när ens bästa vänner sitter bänkade i soffan utan minsta för aning<3 haha alltid söter ;)

2011-12-18 @ 20:45:51
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Kottiz

Gölligt av dom du :) ! Btw Tack för gratulationen såattsägaeee ;)

2011-12-19 @ 08:41:29
URL: http://kottiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0