Gravid i vecka 14

Japp, de är precis vad ja är i nu. Finns väl inte såå
mycke att skriva om än men ja ska göra mitt bästa :)

De syns ialf som en liten bulle på magen ! O de känns
verkligen på kläder.. Usch, kommer inte i mina gamla
byxor.. MEN dom har ja som mål att en dag komma i igen! haha.

Jag har mått illa ganska mycke fram till nu.. Inge mer men
de va jobbigt. Kunde knappt sitta brevid i bilen när vi åkte långt.
Men nu känns den biten mycke bättre o nu har de verkligen avtagit!

De bästa av allt är att godis sug o sug på massa andra onyttigheter
inte existerar! De är huur skönt som helst, mår typ pyton av att tänka
på en glass med choklad på eller godis över lag ! Hoppas bara att de
håller i sej :) De jag stoppar i mej är större delen bara mat!

Jag äter en aning mer än förut om man säger så. Inte mer än sambon
men jag måste ha mellanmål o sånt o de har ja aldrig ätit förut!
Men de är för att jag själv mår mycke bättre. Nu måste ja ha nått var tredje
timma ungefär. Allt ifrån en macka, frukt eller en lite youghurt mellan dom
"vanliga målen".

Mina två par första mammabyxor är inköpta o SKIT SNYGGA ! De är inget för
mej annars men dom va inte typiskt mammiga. Ena paret är ett par gråa chinos
o de andra är ett par svarta, smal passform som ser lite party ut. Halv glansiga typ.
Super sköna o de ena paret kan jag nog börja använda snart :)

Just nu går man bara o längtar till den 5 september. Då är det ultraljud i Lidköping
som gäller. Ska bli såå kul ! Vi ska dessutom kolla om dom ser könet. Spännande!
Men inte för att de har någon betydelse utan för att vi vill veta helt enkelt o kunna förbereda!


Nu är de färdi skrivet om de för denna gång ! Nu blire duschen innan ja beger mej in till
City (skövde) för att träffa stella lilla ! (nya smeknamnet sprätt-fia) PUSSPUSSS





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kommer det sig att du har gjort ultraljud redan då? :€

2011-08-10 @ 16:07:55
Postat av: Rocka'Mama

Just därför att jag fick en okunnig läkare vid en undersökning som inte visste att man skulle ha som mensvärk i början av graviditeten. blev skickat akut till kss för undersökning om de kunde va pågående missfall men de va alldeles för tidigt då att jag fick åter besök två veckor senare o allt såg finfint ut o hjärtat slog som de skulle :) Att ha mensvärk i början va helt normalt vilket hon inte visste!

2011-08-10 @ 16:29:54
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

På babyproffsen har dom ett litet set du kan köpa för 249 :- som man enkelt sätter fast i vilka byxor som helst ( så länge dom har knapp ) vilket gör att du kan ha dina vanliga byxor ett bra tag till , bara att ha en längre t-shirt till så syns de inte =)

2011-08-10 @ 17:04:22
Postat av: Anonym

Taaack för tipset!! :) de ska ja inhandla me ens!!

2011-08-10 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0