Tisdag mooorning :) hur gött är de inte at...

Tisdag mooorning :) hur gött är de inte att de är kort vecka denna vecka? Inge jobb på fredag :) wiiho. Lite kortfattad uppdating då. Igår va ja o mamma i falköping till 16 sisådär. Hade en bokad tid på kosmetisk kirurgi. För nu förstår ni har ja fått tummen ur o se om man kan göra nått åt mina ögonlock som jag själv anser är jävligt irriterande, Hängande osv. MEN inget spikat ännu då länaren ska göra en bedömning i nästa vecka utifrån mina bilder som togs. Så vi får se o helt enkelt vänta på hans utlåtande! På vägen hem igår släppt givetvis min innerskärm på bilen så de var bara fram me tejpen som gällde o i samma veva upptäckte ja en bula på mitt alldeles nya däck som ja fick bytt i lördags. Så idag är det de som gäller. Åka o rida samtidigt som mitt däck blir fixat :) för övrigt njuter ja av strålande solskensväder dagarna igenom! Helt underbart :) snart påsk helg, saknar alfons lille men han kommer ju hem på fredag! Wiiho. By the way, P&L närmar sej o näsan/kinden värker fortfarande från i lördag.. Hm. Puss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0