Skärtorsdag.

God kväll kära läsare !

Jobbat som vanligt till två idag, efter det for ja hem o börja tvätta väggarna
på altanen.. puh, vilket jobb! Men man blir så nöjd när det är gjort :)
Sitter just nu på altanen faktiskt, har kommit en bra bit på väg,
emellan åt har ja hunnit med maten, ja o hjärtat grillade, GOTT !
Hemmagjord gratäng o grejer. mums mums. Men nu tror ja att ja ger
mej med tvättandet för idag. Har en vägg kvar o nästan alla takstolar..
Mitt i maten kom två påskkärringar o så en påskgubbe de klart, hihi.
Söta såå, syster, wilmis o tim :)

Imorn fredag ska ja ta mej in till stan, möta upp linda marie oit för
en grej :) hehe. Och jag HOPPAS evolver har öppet för då minsann
skall jag göra min medusa piercing. Den sitter då mitt i överläppen.
Skit snyggt ! Sen blir de väl påsk mat me hjärtats familj.
På lördag blir de med min MEN ska då inte äta påskmat TACK O LOV,
jag är faktiskt inte så förtjust i de liksom.. Utan istället har dom
beställt smörgåstårta ! yäääh. Gött värre.

Enyoj the pictures.









Kommentarer
Postat av: Linda Oit

hoppas mor din blir nöjd över cremen! ;) kul att träffa dig dessutom linda! :)

2011-04-22 @ 14:00:25
URL: http://lindaoit.blogspot.com
Postat av: Rocka'chic

Jaa absolut! Desamma du :) glad påsk!

2011-04-22 @ 21:33:35
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0