vänsternääääveeen

såå jävla kul, nyss hemkommen o vilken kväll, både på gott o ont !
När ja vaknar imorn kommer mina armar framförallt ha spår av blåmärken
efter allt röööj ikväll ! goood daamn va kul, sicket draaag :)

Måste bara berätta om en riktigt rolig sak ! Kom fram en tjej till mej som
ja aldrig i hele mitt liv pratat me förut o berätta att hon läser min blogg flitigt !
Annie tror ja hon hette :) ? Riktigt kul o veta att de faktiskt finns andra än dom
man känner som läser.. Men framförallt.. kommentera JÄTTE GÄRNA !
Så de kravet har du på dej nu lilla flicka ;) hehe. Kul o ses ialf  o hoppas
du hade en riktigt bra kväll, min kunde ju slutat bättre men va faan, kul har ja haft
ialf om något !

Va lite smått hungrii när ja kom hem så fick i mej lite knäckebröd me leverpastej, mums !

O by the way, kurrar i magen är inte = bulle i ugnen utan då menar ja kurrar
i magen som i hungrii ;) Nu sa ja sova ! natti natt på er :) finns allt lite bilder
som ja lägger ut imorn ! Men nu vankas skönhetssömn !


Kommentarer
Postat av: Elenor

Kommentera, kommentera, kommentera =)

Jag har läst följt din blogg ett tag, har ingen ANING om hur fasiken jag hamnade här dock men fastnade i bloggen i vilket fall, så ja de finns nog fler okända människor som läser din blogg än du tror ;O)

2010-10-24 @ 17:16:23
URL: http://elleshund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0