everythings everything

God morgon näst intill ! Vaknade nyss av att de trilla in ett mess
i min iphone, btw, i löööve iphone :) Men de är farligt, beroende framkallande !

Fick allt dra på smilbanden när ja satte på datorn också.. Älskling hade
varit här igår o skrivit en rad längst ner på en bild som är som bakgrundsbild :)
Underbaring ! Blev riktigt glad ialf, o ni må tro att ja saknar honom sjukt mycke. 
Vi ska inte träffas förens lördag typ, o ja kommer att klättra på väggarna
tills dess.. Dom där nykära känslorna börjar krypa på mej.. !

När ja kom hem igår kväll vid halv tolv så ställde ja mej faktiskt o diska ! 
Så nu är de i princip bara besticken kvar, skönt de. O katterna hade skött sej 
ännu en kväll ! Hoppas på flera nätter till :) Ska försöka blunda lite till
för ja är jäkligt trött :( Får ingen rutin i vardagen nu när hjärtat o ja sover
hos var och en.

Hoppas sara fått tattoo-maskin idag, ja tror inte att min hinner komma innan
fredag dessvärre :( Men Har ju i sånt fall Saras ! Sen är de idol på fredag också,
freeedagsmys me några av dom bästa ! iiie. 


Bilden ja möttes av i min skärm : ) Jag är kääääääääääär !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0