Nu känner ja inte för nått annat än o bara...

Nu känner ja inte för nått annat än o bara åka hem till min käresta o mysa ner tillsammans! Men jobb är ju dessvärre ett måste.. Har ju faktiskt glömt o berätta att min underbaring fixade min bil i fredags o tvätta den dessutom! Kan man begära mer? Så nu funkar abs:en och den liksom "rycker" inte mer!! Inte än ialf:) ja är mer än nöjd!! Tack älskling, du är guld värd o lite till!! Går här på jobbet o hoppas på nån liten vibration som får min kväll att underlätta men inget än:-( men kvällen är inte slut än! Ja bor faan i mej me blicken i iphonen.. Usch på mej! Ja hatar den samtidigt som ja älskar den.. Går de ihop?! Ja tydligen. Har skrivit en lite inköpslista inför ullared på fredag.. Mycke julklappar ska inhandlas ialf :-) mys! Nee nu får ja ta o va lite social mot min kollega. Tack o hej leverpastej !


Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, ja det blir närmre dig;)

Ja, va fan man får ta och chansa här i livet, så det ska nog bli bra!:D

Men nu får vi ju bara ta tag i att ses någon gång, hahahaha!

2010-11-22 @ 20:48:56
URL: http://jannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0