Koma. Min näve svider. Tog tag i dolly för...

Koma. Min näve svider. Tog tag i dolly för o klippa av den långa stumpen som va i vägen från halsbandet, o klös! Ja jävlar vilken fin skråma ja har i näven som följer tummens form på 3 cm.. Jävla kattfaan! Va sur ja blir! De är inte lätt när de e svårt o ja som är så himla smart ock. Ne får nog blir en snickerskaka på de! Haha nyttit som bare den. Not. Här sitter ja o knåpar ihop ett blogg inlägg o klockan är inte mer är 05:12 vilket innebär att ja va uppe i tid idag, vart ja ju i och för sej igår me redii som ja är. Jag har ett beslut ja måste ta, men vågar ja? De är en rätt stor grej. Vad avslöjar ja givetvis när beslutet är taget men de blir inte idag. Det innebär ett steg för hela livet som man hoppas är för hela livet ialf! De pirrar lite i magen när ja tänker på de men kommer de att funka? Gör ja inget förhastat som alltid? Men de är ju faktiskt lite av personen ja är. Impulsiv fast på ett helt annat plan nu. Om du fick frågan, vad skulle du svara om du tror att de känns rätt? Pussssilisnusk


Kommentarer
Postat av: Elenor

Du e som jag, snabba beslut =)

Varför vänta på nått gött, känns de BRA? Ja då kööööööööör man! Är inte svårare än så!

Det får bära eller brista för om framtiden vet man INGENTING!

Man lever här och nu och inte då!

2010-12-02 @ 09:35:31
URL: http://elleshund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0